Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154137
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia prowadzenie bieżącej analizy zaangażowania planu i wydatków.
- Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych zaangażowania w zakresie wydatków budżetowych oraz wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zapewnia bieżące wypłaty zaliczek oraz rozliczenia wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników, rozrachunków z placówkami dyplomatycznymi.
- Opiniuje i uzgadnia z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM pod względem finansowym treści umów, wniosków i porozumień wpływających do Biura.
- Sprawdza z planem finansowym przedstawione do realizacji dokumenty. W sytuacji braku środków podejmuje działania zmierzające do zmiany w planie finansowym.
- Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych w zakresie kosztów i rozrachunków oraz zaangażowania wydatków budżetowych w zakresie delegacji zagranicznych, rozliczeń z ambasadami oraz z tytułu zakupu towarów i usług w zakresie przydzielonym przez przełożonego.
- Podczas nieobecności zastępuje naczelnika Wydziału i Głównego Księgowego II.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonego.