Inspektor wojewódzki

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 154716

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, piętro II bud. A, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z wnioskodawcami w sprawach dostępu do informacji publicznej.


Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.

Zakres zadań

  • monitoruje sposób i terminowość załatwiania skarg, wniosków i petycji przez merytoryczne wydziały oraz nadzoruje Centralny Rejestr Skarg, Wniosków i Petycji Urzędu
  • koordynuje sprawy z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym: udostępnia informację publiczną na wnioski skierowane do Urzędu, prowadzi rejestr wniosków o informację publiczną oraz opracowuje roczne sprawozdania z udostępnionych informacji publicznych
  • opracowuje kwartalne i roczne analizy oraz zestawienia z rozpatrzonych w Urzędzie skarg, wniosków i petycji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej
  • Znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o petycjach
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Starszy specjalista w wydziale dokumentacji

Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

11-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach

Lokalizacja: lubelskie / Ryki

11-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista administracji publicznej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Lokalizacja: lubuskie / Międzyrzecz

10-08-25

SZCZEGÓŁY