Pracownik ds. fakturowania i administracji

Agriana Sp. z o.o. specjalizuje się w obrocie sadzeniakami ziemniaka. Jesteśmy reprezentantem holenderskiej hodowli ziemniaka C. Meijer B.V. w Polsce - firmy posiadającej ponad 100 lat historii. 

Pracownik ds. fakturowania i administracji
Miejsce pracy: Szymankowo
Opis stanowiska:

Do głównych zadań należy wystawianie dokumentów sprzedażowych, odpowiedni obieg tych dokumentów oraz bieżące raportowanie. Pracownik ściśle będzie współpracował z zewnętrzną księgowością. Ponadto do obowiązków należeć będzie obsługa administracyjna spółki.

Zakres obowiązków:
Fakturowanie:
  • Terminowe wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury krajowe i międzynarodowe /korekty /noty) w programie Symfonia Handel i Magazyn,
  • Obsługa drukarki fiskalnej,
  • Obsługa gotówki i raporty gotówkowe,
  • Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży,
  • Wyjaśnianie reklamacji dotyczących wystawianych faktur,
  • Ścisła współpraca z działem logistyki, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości w zakresie fakturowania,
  • Dostarczanie comiesięcznych raportów sprzedażowych – weryfikacja programu Handel z księgowością,
  • Przygotowanie zestawień i raportów,
  • Przygotowywanie wezwań do zapłaty,
  • Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów,
  • Kompletowanie dokumentów i dbanie ich prawidłowy i terminowy obieg, w tym elektroniczne wysyłanie dokumentów do księgowości.
Administracja:
  • Obsługa administracyjna spółki – korespondencja, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań i wyjazdów, przekazywanie zapytań do odpowiednich pracowników,
  • Wsparcie działu handlowego – przygotowywanie ofert sprzedażowych i umów,
  • Faktury elektroniczne – dokumentacja,
  • Kontrola ubezpieczeń aut / leasingów,
  • Obsługa BDO / RODO / KOWR,
  • Zamawianie materiałów promocyjnych (katalogów / kartek świątecznych / kalendarzy / zaproszeń itp.),
  • Przygotowywanie i udział w targach branżowych,
  • Zastępowanie innych pracowników podczas ich nieobecności, w szczególności w zakresie logistyki / dostaw do klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy w obszarze fakturowania, w tym znajomość programu Symfonia Handel lub pokrewnego – wymagane,
  • Znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie wystawiania faktur VAT - wymagane,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Excel,
  • Umiejętność analizy danych oraz samodzielnego rozwiązywania niezgodności,
  • Dokładność, skrupulatność, terminowość i wysoka kultura współpracy,
  • Posiadanie umiejętności pracy zespołowej i aktywnego komunikowania się ze wszystkim członkami zespołu,
  • Prawo jazdy kat B.
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • Pracę w stabilnej i ugruntowanej na rynku firmie.
  • Jesteśmy niewielkim zespołem ukierunkowanym na długofalową współpracę. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Euroser Dairy Group

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

11-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista ds. administracyjno - finansowych

Pracodawca: POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: śląskie / Katowice

11-08-25

SZCZEGÓŁY

Pracownik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Lokalizacja: pomorskie / Słupsk

11-08-25

SZCZEGÓŁY