- Wymiar czasu pracy: Pełny etat.
- Rodzaj pracy: Praca stacjonarna.
Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.
Wymagana znajomość języków obcych: Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę.
Oferowane wynagrodzenie: 7500-8500 zł brutto, pensja podstawowa + premia uznaniowa.
- Prowadzenie niewielkiego biura firmy w Sosnowcu. Przyjmowanie poczty przychodzącej, odbieranie połączeń, przekierowywanie korespondencji i zapytań Klientów do zespołu handlowego.
- Tworzenie ofert handlowych, w odpowiedzi na zapytania ze strony Klientów (w oparciu o system SAP), lub przekerowywanie Klientów do Inżynierów Sprzedaży, odpowiedzialnych za region Klienta.
- Wsparcie zespołu w kwestiach organizacyjnych (targi, wydarzenia branżowe).
- Utrzymywanie kontaktu w kwestiach organizacyjnych, z zagraniczną centralą firmy (w języku angielskim).
- Raportowanie do Managera Sprzedaży w Polsce.
- Stabilną pracę w oddziale renomowanego, międzynarodowego producenta maszyn przemysłowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię uznaniową, uzależnioną od zaangażowania w wykonywaną pracę.
- Możliwość rozwoju w niewielkiej, stale powiększającej się organizacji, o uznanej marce w Europie.
Zachęcamy do przesłania CV w wersji poprzez formularz "prześlij CV". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.