Główny Specjalista do Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 58.2025 

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko:

Główny Specjalista do Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego jest nowoczesną, przyjazną pracownikom instytucją. Jest miejscem bezpiecznym, komfortowym

i rozwojowym, jest nim dzięki ludziom, którzy go współtworzą. Naszym celem jest budowanie spójnego, przejrzystego i prostego w działaniu systemu pracy. Wizją rozwoju urzędu jest profesjonalna, sprawnie działająca organizacja.


Do Twoich głównych zadań będzie należało
  • Wykonywanie czynności w zakresie formalno-prawnego przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych, polegających w szczególności na: prawidłowym, rzetelnym oraz terminowym wykonywaniu zadań i obowiązków polegających na pełnieniu funkcji Sekretarza Komisji przetargowej, udziale w pracach komisji przetargowych w zakresie określonym w regulaminie udzielania zamówień publicznych, obowiązującym w Urzędzie, sporządzaniu projektów pism (w tym: wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, specyfikacji warunków zamówienia, wystąpień do potencjalnych wykonawców), redagowaniu treści ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych na stronie internetowej Urzędu oraz kontrolowaniu nich aktualności, nadzorowaniu prawidłowego sporządzania dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych oraz bieżącego wprowadzania danych do obsługiwanych systemów elektronicznych.
  • Udział w sprawach dotyczących postępowań odwoławczych w Krajowej Izbie Odwoławczej.
  • Prowadzenie ewidencji postępowań o udzielanie zamówień publicznych prowadzonych w trybach ustawowych oraz przechowywanie dokumentacji i ofert dotyczących postępowań oraz ich archiwizacji.
Niezbędne wymogi formalne tego ogłoszenia
(Twoja oferta powinna zawierać)
  • Podpisane własnoręcznie lub opatrzone podpisem w elektronicznym systemie EPUAP lub systemie e-Doręczeń:
    • Kwestionariusz osobowy.
    • Oświadczenia dla kandydatów potwierdzające:
      • pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
      • nieposzlakowaną opinię;
      • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w Urzędzie będą zobowiązane do dostarczenia
        z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie).
  • Udokumentowanie wyższego wykształcenia ORAZ dodatkowo udokumentowanie  co najmniej 4 lat stażu pracy ogółem.
    Kopia/skan dyplomów ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia lub zaświadczenie
    o ukończeniu studiów (uwzględniające uzyskanie odpowiedniego tytułu zawodowego) wydane przez uczelnię.
    Kopia/skan (całego dokumentu): świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy.
  • Udokumentowanie doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur wynikających
    z ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
    Kopia/skan (całego dokumentu) zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
  • Udokumentowanie znajomości ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
    Kopia/skan (całego dokumentu) zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań.
Uwaga! Jeżeli Twoje dokumenty napisane są w innym języku niż polski, to musisz załączyć ich tłumaczenie, zrobione przez tłumacza przysięgłego.

Twoim dodatkowym atutem będzie
  • Znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów, obsługa programu do planowania zamówień publicznych.
  • Potwierdzenie odbycia studiów podyplomowych, kursów lub szkoleń z zakresu: Prawo zamówień publicznych.
  • Posiadanie kompetencji:
    • myślenia analitycznego,
    • samodzielności,
    • administrowania/prowadzenia dokumentacji,
    • dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
    • sumienności/rzetelności,
    • pracy zespołowej.
  • Urząd prowadzi procesy udzielania zamówień publicznych w formie elektronicznej – na stanowisku wymagana jest płynna umiejętność przyswajania i posługiwania się systemami komputerowymi – w trakcie rozmowy rekrutacyjnej mogą być weryfikowane umiejętności IT.
Informacje dodatkowe o warunkach pracy
  • Wymiar etatu 1/1
  • Praca w siedzibie Urzędu
  • Praca biurowa w wymuszonej pozycji ciała z obsługą monitora ekranowego > 4h dziennie
  • Kontakt z klientem bezpośredni i telefoniczny
  • Budynek urzędu jest dostępny dla osób na wózkach
  • Praca w zespole
  • Wynagrodzenie brutto w przedziale 10.200 - 10.800 PLN (obejmuje wszystkie składniki płacowe)

Podobne oferty

Specjalista ds. zamówień publicznych

Pracodawca: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Czerniakowska 231

28-05-25

SZCZEGÓŁY

Główny specjalista

Pracodawca: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

30-04-25

SZCZEGÓŁY