Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe,co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletnie doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką finansową,znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych,obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia Wymagania dodatkowe:preferowane kierunki studiów: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,doświadczenie w dziedzinie kontroli finansowej,znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych takich jak: jednostki budżetowe, podmioty lecznicze lub instytucje kultury,studia podyplomowe w zakresie rachunkowości.
Rzeszów
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
11-08-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
11-08-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: dolnośląskie / Oleśnica
11-08-25
SZCZEGÓŁY