Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) co najmniej 4 letni staż pracy, 4) udokumentowane co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie bezpieczeństwa publicznego;5) znajomość obowiązujących aktów prawnych:a) ustawy o samorządzie województwa,b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c) ustawy o ochronie informacji niejawnych,d) ustawy o obronie Ojczyzny,e) ustawy o zarządzaniu kryzysowym,f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego;Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w jednym z następujących zakresów: prawo, administracja, politologia bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo publiczne;2) udokumentowane poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (ważne i aktualne);3) prawo jazdy kat.B.zgodnie z ogłoszeniem nr 051.BSO.1.2025 opublikowanym na stronie internetowej https://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce nabory/konkursyumiejętność interpretacji przepisów prawazgodnie z ogłoszeniem nr 051.BSO.1.2025 opublikowanym na stronie internetowej https://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce nabory/konkursy
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Lokalizacja: lubelskie / Puławy
17-08-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański
17-08-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
17-08-25
SZCZEGÓŁY