Strona główna
Specjaliści ds. administracyjnych w Polsce
Aktualności
Poszukiwanie pracy
Specjalista ds. adminsitracji
Warunki pracy
Zakres obowiązków
Praca
Help Desk IT Specialist with italian
Praca specjalista ds. administracji
Praca
Help Desk IT Specialist with italian
Help Desk IT Specialist with italian
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim
Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym
Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów
Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej oraz baz wiedzy
Wymagania:
Biegła znajomość języka włoskiego (min. C1) w mowie i piśmie
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze wsparcia IT (Help Desk L1/L2)
Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows oraz podstawowych usług sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP)
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych oraz oprogramowania biurowego
Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (np. Jira Service Desk, ServiceNow)
Zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
Oferujemy:
Prywatna opieka medyczna z szerokim pakietem usług
Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi bonusami
APLIKUJ TERAZ
Help Desk IT Specialist with italian
Fivocs Sp. z o.o.
Pracownik I-wszej linii wsparcia Szczecin
Kołobrzeg
Pracownik Help Desk
Szczecin
zachodniopomorskie
Podobne oferty
Specjalista Wsparcia Technicznego IT z językiem włoskim
Pracodawca:
Fivocs Sp. z o.o.
Lokalizacja:
zachodniopomorskie / Szczecin
08-10-25
SZCZEGÓŁY