Inspektor w sekcji świadczeń rodzinnych

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
Inspektor w sekcji świadczeń rodzinnych
Miejsce pracy: Zelów
Numer: StPr/25/0857
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych i innymi aktami prawnymi w tym zakresie. Przygotowywanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu. Sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń. Archiwizowanie dokumentów. Obsługa programów komputerowych. Opracowanie, wdrażanie i obsługa projektów i programów zgodnie z wytycznymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, nieposzlakowana opinia. Min. 5 lat doświadczenia w pracy w JOPS. Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej w tym JOPS. Znajomość przepisów programów i ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o funduszu alimentacyjnym, o oświadczeniu wspierającym, ustawy "Za życiem", ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, programu "Czyste powietrze". Znajomość przepisów ustawy- kodeks postępowania administracyjnego. Biegła znajomość obsługi komputera.Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy. Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Odporność na stres. Dyspozycyjność

Miejsce pracy:

Zelów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca od poniedz. do piątku w godzinach: 7.30-15.30

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Podobne oferty