Miejsce pracy: Krynica Morska
Ogłoszenie o naborze Nr 153747
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa, praca w pomieszczeniu biurowym, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- W prawidłowy sposób przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje, wysyła i udostępnia dokumenty z zachowaniem ustaw i przepisów wykonawczych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w PSG
- We właściwy sposób prowadzi ewidencję dokumentów w dokumentacji kancelaryjnej w celu prawidłowego dokumentowania
- Informuje bezpośredniego przełożonego o ewentualnych zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów w celu eliminacji nieprawidłowych zjawisk
- Systematycznie porządkuje posiadane zasoby dokumentów w celu przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum
- Bierze czynny udział w komisjach kontroli dokumentów w zakresie ich właściwego przechowywania i obiegu w celu dokonania kontroli prawidłowości obiegu dokumentacji
- Prowadzi bieżącą kontrolę wykonawców merytorycznych i technicznych w celu prawidłowego sposobu wykonania dokumentów niejawnych
- Udziela informacje interesantom lub kieruje do właściwych komórek organizacyjnych PSG lub MOSG w celu prawidłowego załatwienia sprawy.
- Koordynuje pracę starszego referenta kancelarii ogólnej w celu prawidłowego funkcjonowania kancelarii.