1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty. 2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie szkół i placówek w zakresie realizowanych zadań oraz rozliczanie otrzymywanych dotacji w tym zakresie.3. Rozliczanie dotacji otrzymywanej przez Powiat Ostródzki na funkcjonowanie Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej. 4. Koordynowanie naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych. 5. Analiza i przygotowanie do zatwierdzania arkuszy organizacji: Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miłakowie oraz Zespołu Placówek Pedagogicznych w Ostródzie.6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem potrzeb oświatowych dla specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i Zespołu Placówek Pedagogicznych.7. Kontrole prawidłowości danych wykazywanych w Systemie Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki oświatowe.8. Prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za pobyt i wyżywieniem wychowanków w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.9. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem indywidualnym uczniów.10. Opracowywanie materiałów do corocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.11. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem boiska Orlik oraz realizacja projektów Ministerstwa Sportu i Turystyki dla uczniów i mieszkańców powiatu.12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Biblioteki Multimedialnej Powiatu Ostródzkiego Przystań z Kulturą.13. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty Ostródzkiego w zakresie wynikającym z przepisów prawa oświatowego, w ramach realizowanego zakresu czynności.14. Przygotowywanie materiałów dla Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu w Ostródzie zgodnie z realizowanym zakresem czynności.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia: obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
Wymagania inne:Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5. Wykształcenie wyższe administracyjne.6. Co najmniej 5 staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel), programów:- iArkusz Progman,- z zakresu naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych,- System Informacji Oświatowej,- umiejętność pracy w generatorach wniosków i sprawozdań w ramach różnych projektów, programów i przedsięwzięć.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość:- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo Oświatowe- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,- ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela.- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania oświaty.3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.4. Umiejętność pracy w zespole.Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
Miejsce pracy:Ostróda
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 750 PLN