Miejsce pracy: Wałbrzych
Ogłoszenie o naborze Nr 157567
Warunki pracy
Praca w pomieszczeniach biurowych, przy komputerze, w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na 1 piętrze. Do budynku prowadzi podjazd, jednak brak wind i podjazdów w budynku.
Zakres zadań
- ewidencjonuje pisma jawne wpływające i wypływające z wydziału w celu właściwego obiegu dokumentów
- archiwizuje i przekazuje akta spraw do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu oraz do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w celu właściwego gromadzenia i przechowywania wytworzonych materiałów
- przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne policjantom i pracownikom wydziału w celu wsparcia w bieżącej pracy naczelnika wydziału
- prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników i policjantów, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowej w celu dostarczenia dla służb finansowych
- sporządza informacje na temat terminowości załatwianych spraw w celu wyeliminowania ewentualnych zaległości
- kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu naczelnikom wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- kopertuje pisma i dokumenty w celu przesłania do innych komórek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych
- sporządza krótkie pisma na komputerze na polecenie naczelnika wydziału w celu wsparcia pracy naczelnika i innych pracowników wydziału