Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lubin
Ogłoszenie o naborze Nr 147792

Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Lubinie. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks i ksero.


W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne - brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich

Zakres zadań

  • Prowadzi karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, nalicza należności z tytułu równoważników za remont i brak lokalu oraz sporządza wykazy
  • Sporządza projekty decyzji administracyjnych regulujących uprawnienia do w/w świadczeń, a także pomocy finansowej na budownictwo lub uzyskanie lokali mieszkalnych
  • Sporządza dokumentację w zakresie pozyskiwania środków na Fundusz Wsparcia Policji
  • Opisuje faktury dotyczące zakupów z Funduszu Wsparcia Policji, kontrola ich zgodności z zawartymi porozumieniami
  • Prowadzi ewidencję przychodów i wydatkowania otrzymanych środków finansowych z tytułu otrzymanych darowizn oraz rozlicza darowizny pieniężne i rzeczowe zgodnie z zawartymi porozumieniami
  • Sprawdza prawidłowość wystawienia faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkowym, opisuje je zgodnie z zawartymi umowami i stanem faktycznego zużycia
  • Prowadzi ewidencję ilościowo- wartościową zużycia mediów na kartach utrzymania budynków
  • Nalicza obciążenia finansowe z tytułu umowy użyczenia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy biurowej
  • obsługa komputera oraz urządzeń buirowych
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o Policji oraz rozporządzeń w sprawie zasad przydziału lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przeznaczonych dla policjantów, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego, a także w sprawie zasad przyznawania równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu i za brak lokalu mieszkalnego
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła sie przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Technik prac biurowych (wydział - referat obsługi bezpośredniej)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Lokalizacja: małopolskie / Gorlice

02-02-25

SZCZEGÓŁY

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie

Lokalizacja: świętokrzyskie / Krasocin

02-02-25

SZCZEGÓŁY

Technik prac biurowych (wydział - wieloosobowe stanowisko wsparcia)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Lokalizacja: małopolskie / Gorlice

02-02-25

SZCZEGÓŁY