Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Inspektor
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1420
OBOWIĄZKI:
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia)prowadzenie spraw związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektów budowlanych, udział w kontrolach obowiązkowych, weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism należących do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielania im wyjaśnień, prowadzenie rejestrów i przygotowywanie sprawozdań, współpraca z organami administracji publicznejwykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

WYMAGANIA KONIECZNE:wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa, architektury lub pokrewneznajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do w/w ustawy i dziedzin pokrewnych znajomość kodeksu postępowania administracyjnegoznajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym, znajomość ustawy o służbie cywilnejznajomość funkcjonowania EZD RPstan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i w zmiennych warunkach atmosferycznychWYMAGANIA DODATKOWE: uprawnienia budowlane doświadczenie: praca na budowie lub przy sporządzaniu projektów, prowadzenie postępowań administracyjnych, praca na stanowisku o podobnym zakresie zadańprawo jazdy kat Bobsługa komputeraumiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowychWARUNKI PRACY:Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, praca na wysokości powyżej 3 m oraz prowadzenie samochodu służbowego, obsługa petentów, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyMiejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.Narzędzia pracy: komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Podobne oferty

Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

05-05-25

SZCZEGÓŁY

Technik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

Lokalizacja: świętokrzyskie / Jędrzejów

05-05-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

05-05-25

SZCZEGÓŁY