czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy dziennie: klienci składający wnioski o wydanie dokumentu paszportowego oraz odbierający paszporty;
kilka razy w tygodniu: Urzędy Wojewódzkie, Ambasady RP, Policja, Prokuratura
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
13-06-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: mazowieckie / Sokołów Podlaski
13-06-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: mazowieckie / Warszawa
11-06-25
SZCZEGÓŁY