Największa, szybko rozwijająca się sieć hurtowni w branży pokryć dachowych w Polsce. Specjalizująca się w sprzedaży dachów, ścian i wszystkiego co potrzebne do zbudowania wymarzonego i bezpiecznego domu.
Koordynator / Asystent Operacyjny Dyrektora Handlowego
Miejsce pracy: woj. małopolskie
Szukamy osoby, która wesprze Dyrektora Handlowego w bieżącym zarządzaniu siecią punktów sprzedaży stacjonarnej w całym kraju. Jeśli jesteś dobrze zorganizowany, lubisz pracować z ludźmi i potrafisz ogarnąć wiele wątków jednocześnie – zapraszamy!
Zadania:
Wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennej komunikacji z dyrektorami punktów handlowych (e-mail, telefon, Teams),
Zbieranie, weryfikowanie i porządkowanie raportów sprzedaży i realizacji zadań,
Tworzenie zestawień, podsumowań i prostych analiz w Excelu,
Przypominanie o zadaniach, monitorowanie terminów i egzekwowanie statusów realizacji,
Współpraca z działami: logistyki, marketingu, zakupów itp.,
Udział w przygotowaniu spotkań, narad i prezentacji działu handlowego,
Pomoc w koordynacji wdrożeń i akcji promocyjnych.
Oczekiwania:
Minimum 1–2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej, koordynacyjnej lub sprzedażowej (mile widziane doświadczenie w firmie handlowej),
Bardzo dobra organizacja pracy i wielozadaniowość,
Praktyczna znajomość Excela oraz pakietu MS Office,
Umiejętność sprawnej komunikacji – telefonicznej, mailowej i osobistej,
Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność i dyskrecja – masz dostęp do danych i informacji handlowych,
Mile widziane doświadczenie w firmie handlowej lub w pracy z zespołem rozproszonym,
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP / CRM lub narzędzi BI,
Gotowość to wyjazdów służbowych.
Oferujemy:
Realny wpływ na funkcjonowanie ogólnopolskiej sieci sprzedaży,
bezpośrednią współpracę z Dyrektorem Handlowym,
Stabilne warunki zatrudnienia,
Przyjazną atmosferę i dużą samodzielność,
Możliwość nauki i dalszego rozwoju w kierunku analizy danych lub sprzedaży,
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i częściową pracę zdalną.