Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych

Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów.
  • Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń.
  • Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zleceniami.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Znajomość MS Office, ERP oraz język angielski jako atut.
Oferujemy:
  • Pracę w zespole o luźnej atmosferze.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
  • Pakiet benefitów: szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowy.

Prosimy o zawarcie w dokumentach klauzuli, udzielającej nam zgody na przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".


Alternatywnie:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Podobne oferty

Kierownik / Kierowniczka dziekanatu

Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

12-06-25

SZCZEGÓŁY

Kierownik Zespołu Usług NFZ

Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

11-06-25

SZCZEGÓŁY

Kierownik dziekanatu uczelni

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

07-06-25

SZCZEGÓŁY