Prowadzenie sekretariatu w szeroko pojętym zakresie (obsługa korespondencji, obsługa telefonów, praca na komputerze, organizacja prac zarządu, zarządzanie zakupem materiałów biurowych, aprowizacja, sporządzanie okresowych zestawień i sprawozdań wg ustalonego wzoru).
Wymagania:
Minimum 15 lat doświadczeń w zakresie prowadzenia sekretariatu w małej lub średniej firmie (może być już na emeryturze),
Znajomość oprogramowania Office,
Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon,
Systematyczność,
Dobra organizacja pracy,
Utrzymanie porządku w dokumentach.
Oferujemy:
Niekorporacyjna atmosfera pracy,
Wzrost wynagrodzenia - w miarę rozwoju i nabrania znajomości specyfiki firmy,
Po opanowaniu prac w sekretariacie, pracownik może awansować na stanowisko asystenta/ki zarządu lub może rozpocząć prace związane z obsługą Klientów (praca w dziale handlowym - dodatkowe wynagrodzenie).