Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Suszec
Numer: StPr/25/0553
obsługa sekretariatu w tym poczty przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, obsługa administracyjna i organizacyjna biura, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w sprawach księgowo kadrowo-płacowych, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz spożywcze, dbanie o wizerunek firmy i biura, archiwizacja dokumentów, wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego, obsługa programu comarch optima
Wymagania konieczne:Uprawnienia: Znajomość MS OFFICE
Wymagania inne:wymagane wykształcenie średnie, dobry stan zdrowia, znajomość pakietu Office
Miejsce pracy:Suszec
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie