Pracownik administracyjny

INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Suchodół
Numer: StPr/25/1254
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego (sekretariat)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Suchodół


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Podobne oferty

Urzędnik w wydziale nieruchomości i planowania przestrzennego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu

Lokalizacja: łódzkie / Wieluń

21-07-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Biznesowego

Pracodawca: Benefit Systems S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola, niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego

21-07-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista do spraw obsługi projektów i programów- staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Lokalizacja: podkarpackie / Miejsce Piastowe

21-07-25

SZCZEGÓŁY