1. Zapoznanie się z przepisami z zakresu BHP i p.poz.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy ZUS.3. Udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących warunków nabywania uprawnień, przyznawania i wypłaty świadczeń z ubezpieczenia emerytalnego, rentowych, wypadkowego oraz świadczeń zleconych do wypłaty Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych.4. Udzielanie informacji o zasadach ustalania oraz ponownego przeliczania kapitału początkowego.5. Przygotowanie zaświadczeń z zakresu świadczeń emerytalno-rentowych dla klientów.6. Przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawach dotyczących świadczeń emerytalno-rentowych7. Rejestracja przyjętej korespondencji i przekazywanie do właściwej komórki organizacyjnej.8. Rejestracja i przekazywanie dokumentacji do akt świadczeniobiorców.9. Wydawanie klientom druków, ulotek i formularzy.10. Pomoc klientom w wysyłaniu wniosków w sprawie świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wspierającego przy stanowisku komputerowym z internetem.11. Przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego.12. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w ww. punktach programu stażu.13. Dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.14. Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, informacji niejawnych oraz tajemnic prawnie chronionych, aktów wewnętrznych ZUS i innych regulacji obowiązujących w tym zakresie.Staż w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji w ZUS oddział w Nowym Sączu w godz. 7.00-15.00
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:znajomość obsługi komputera, obsługa pakietu MS Officeumiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem