Zakres obowiązków; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie. Archiwizacja dokumentów.Wystawianie dokumentów m.in. faktur. Drukowanie, oraz skanowanie dokumentacji.Przygotowanie dokumentów do Biura Rachunkowego.Prace administracyjno-biuroweWymagania; Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracySumienność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadańŁatwość nawiązywania kontaktów, oraz energia w działaniuUmiejętność pracy pod presją czasuWysoka kultura osobistaDobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Czynne prawo jazdy kat. BMile widziane; Doświadczenie w pracy biurowejPracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuMożliwość rozwoju zawodowego, oraz zdobycie doświadczenia.
Kostomłoty Drugie
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 700 do 6 100 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach