1. obsługa biura i organizacja pracy:- odbieranie i przekazywanie telefonów oraz wiadomości- organizacja i utrzymanie porządku w przestrzeni biurowej- zarządzanie kalendarzem spotkań i przypomnieniami2. Obsuga zamówień materiałów:- tworzenie zapytań ofertowych- monitorowanie stanów magazynowych materiałów i planowanie zamówień3. Obsługa korespondencji:- bieżąca obsługa skrzynki mailowej i poczty tradycyjnej - segregowanie dokumentów i odpowiedzi na zapytania klientów5. Obsługa księgowo - finansowa- wprowadzanie dokumentów do programu księgowego ( skanowanie i dodawanie plików ) 6. Obsługa dokumentów:- skanowanie i kopiowanie dokumentów firmowych- przygotowanie dokumentów do podpisu i ich dystrybucja- prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzącychPraca w godz. 8-16
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:wykształcenie min. średnie, biegła obsługa komputera i pakietu MC office, doskonałe umiejętnośćci organizacyjne i komunikacyjne, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań