1. Zapoznanie się ze strukturą, zasadami organizacji pracy oraz kompetencjami i zadaniami instytucji przyjmującej2. Zapoznanie się ze standardami komunikacji i kulturą organizacyjną instytucji przyjmującej3. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce w stopniu podstawowym, niezbędnym do realziacji zadań4. Kompletowanie teczek aktowych do postępowań administracyjnych o udzielanie zezwoleń na pobyt i pracę cudzoziemców w Polsce5. Uzupełnianie kart przeglądowych do postępowań administracyjnch o udzielenie zezwoleń na pobyt i pracę zudzoziemców w Polsce6. Segregowanie, sporządzanie kserokopii i skanowanie dokumentacji do postępowań administracyjnych
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:terminowość, dokładność, komunikatywność, kultura osobista