Jesteśmy firmą budowlaną, która oferuje swoje usługi na polskim rynku od 27 lat. Działamy jako Generalny Wykonawca na terenie województwa Śląskiego, wykonujemy obiekty przemysłowe, użyteczności publicznej, pracujemy również na obiektach zabytkowych. Współpracujemy z inwestorami prywatnymi jak również publicznymi. W swojej ofercie wykonujemy obiekty „pod klucz” jak i „zaprojektuj-wybuduj”.
Pracownik Obsługi Sekretariatu
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7
Praca szuka człowieka!
Dołącz do zespołu MILIMEX S.A.
- Obsługa sekretariatu.
- Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów.
- Zarządzanie korespondencją.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Wprowadzanie faktur do firmowego systemu.
- Obsługa gości.
- Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy.
Kogo szukamy?
Idealny kandydat to osoba:
- Zorganizowana, dokładna i odpowiedzialna.
- Komunikatywna, pozytywnie nastawiona do współpracy i otwarta na kontakt z ludźmi.
- Znająca podstawową obsługę komputera, skanera oraz pakietu MS Office.
- Posiadająca doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, ale niekonieczne).