Sekretarka medyczna

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0708
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności sekretarki medycznej zgodnie z obowiązującymi procedurami, rejestracja pacjentów i umawianie terminów badań, udział w przeprowadzaniu badań profilaktycznych, przygotowywanie danych do komputerowych baz danych, współpraca z lekarzami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera MS Office


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy sekretarki medycznej lub innym w ochronie zdrowia, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, dobra organizacja pracy własnej, rozwinięte zdolności komunikacyjne ukierunkowane na pacjenta, umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Podobne oferty

Sekretarz szkoły

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście

04-05-25

SZCZEGÓŁY

Inspektor do spraw osobowo-kancelaryjnych i obsługi sekretariatu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin

04-05-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Lokalizacja: wielkopolskie / Leszno

04-05-25

SZCZEGÓŁY