Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/1912
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie, ewidencjonowanie, kompletowanie, powielanie, rozdzielanie, wysyłka i archiwizowanie dokumentów i korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Zapewnienie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją. Koordynowanie przepływu informacji między Zarządem a pracownikami i klientami Spółki. Obsługa sekretarska i recepcyjna gości. Obsługa urządzeń biurowych (telefon, kopiarka, drukarka, skaner, poczta mailowa). Przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych. Sporządzanie notatek z rozmów telefonicznych i przekazywanie do odpowiedniej komórki organizacyjnej. Rejestracja skarg i wniosków. Koordynowanie działań związanych z kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną, przechowywanie dokumentacji dotyczącej kontroli. Planowanie i umawianie spotkań Zarządu. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Zarządu. Sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej. Organizowanie podróży służbowych Zarządu. Monitorowanie jakości infrastruktury Spółki i realizacja działań w celu zapewnienia wyposażenia Spółki w niezbędne materiały biurowe i urządzenia. Organizowanie pracy biura Zarządu w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe oraz sprawności urządzeń biurowych. Prowadzenie i aktualizacja rejestru oraz zbioru zarządzeń i decyzji Prezesa Zarządu. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych, prywatnych i ewidencji wyjazdów służbowych pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: osoba dokładna
Uprawnienia: E-doręczenia
Uprawnienia: osoba samodzielna
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa MS Office
Uprawnienia: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: zaangażowanie


Wymagania inne:

Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego, doświadczenie przy archiwizacji dokumentów - mile widziane.Art. 69. Pierwszeństwo w skierowaniu do udziału w formach pomocy przysługuje: 1) bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny; 2) bezrobotnym powyżej 50. roku życia; 3) bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych; 4) bezrobotnym niepełnosprawnym; 5) długotrwale bezrobotnym; 6) bezrobotnym i poszukującym pracy, będącym osobami do 30. roku życia; 7) bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Podobne oferty

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Lokalizacja: śląskie / Pszczyna

29-10-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarka w kancelarii prawnej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Mogilno

28-10-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarka notarialna

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Lokalizacja: śląskie / Żywiec

28-10-25

SZCZEGÓŁY