Komenda Miejska Policji w Kielcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Daleszyce
Numer: StPr/25/1316
1. Przyjmowanie przesyłek adresowanych do komisariatu albo poszczególnych pracowników i przedkładanie ich celem nadania dalszego biegu komendantowi komisariatu lub zastępującemu go funkcjonariuszowi.2. Rejestrowanie poczty, o której mowa w pkt. 1 i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją do dalszej realizacji.3. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika przepisów prawnych, rejestrów teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych, rejestru wydanych delegacji, książki doręczeń przesyłek pocztowych, ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy.4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych i funkcjonariuszy komisariatu.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania inne:[Inne] : Umiejętności pożądane:- znajomość systemów komputerowych- komunikatywność- obsługa komputera- podzielność uwagi- kreatywność- praca zespołowa- organizacja pracy własnej- obsługa urządzeń kopiujących i faksu
Miejsce pracy:Daleszyce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach