Komenda Miejska Policji w Kielcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Daleszyce
Numer: StPr/25/1316
OBOWIĄZKI:
1. Przyjmowanie przesyłek adresowanych do komisariatu albo poszczególnych pracowników i przedkładanie ich celem nadania dalszego biegu komendantowi komisariatu lub zastępującemu go funkcjonariuszowi.2. Rejestrowanie poczty, o której mowa w pkt. 1 i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją do dalszej realizacji.3. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika przepisów prawnych, rejestrów teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych, rejestru wydanych delegacji, książki doręczeń przesyłek pocztowych, ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy.4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych i funkcjonariuszy komisariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"


Wymagania inne:

[Inne] : Umiejętności pożądane:- znajomość systemów komputerowych- komunikatywność- obsługa komputera- podzielność uwagi- kreatywność- praca zespołowa- organizacja pracy własnej- obsługa urządzeń kopiujących i faksu

Miejsce pracy:

Daleszyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Podobne oferty

Sekretarka notarialna

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Lokalizacja: śląskie / Żywiec

28-10-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarka

Pracodawca: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kątach Opolskich

Lokalizacja: opolskie / Kąty Opolskie

28-10-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarka - Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Wieprz

28-10-25

SZCZEGÓŁY