Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154627

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca przy komputerze.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzenie kontroli w innych urzędach.
  • Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajduje się 7 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Przyjmuje i rejestruje korespondencję oraz dokumenty wpływające do departamentu i z niego wychodzące w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i korespondencji.
  • Prowadzi ewidencję osobową pracowników departamentu (listy obecności, delegacje, plany i realizację urlopów, zwolnienia lekarskie, harmonogramy pracy zdalnej) oraz obsługę systemu ECP w celu wsparcia dyrektora w prawidłowej organizacji pracy w departamencie.
  • Prowadzi kalendarz oraz monitoruje terminy realizacji poleceń dyrektora i zadań nałożonych na departament, a także przekazuje polecenia zamieszczane w systemie Kontroli Wykonywania Poleceń (KWP) i uzupełnia informację o ich realizacji w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego ich wykonania.
  • Redaguje pisma na polecenie dyrektora i zastępców dyrektora departamentu w celu wsparcia ich w bieżącej pracy.
  • Udziela ogólnych odpowiedzi interesantom w celu zapewnienia właściwej obsługi osób kontaktujących się z departamentem.
  • Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne i kadrowe pracownikom departamentu w celu zapewnienia dobrego przepływu informacji wewnątrz departamentu.
  • Zaopatruje pracowników departamentu w materiały eksploatacyjno-biurowe oraz prowadzi ewidencję infrastruktury informatycznej departamentu w celu zapewnienia odpowiednich zasobów materiałowych niezbędnych do realizacji zadań.
  • Pełni rolę koordynatora CSR w departamencie w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Umiejętność wyszukiwania, gromadzenia i porządkowania informacji niezbędnych dla sprawnej obsługi stanowiska pracy
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Otwartość na zmiany i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Dzielenie się wiedzą
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w sekretariacie w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – A2

Podobne oferty

Urzędnik ds. planu ogólnego i miejscowych planów zagosp. przestrz.

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

13-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista / podinspektor ds. turystyki i promocji miasta w departamencie promocji i turystyki

Pracodawca: Urząd Miejski w Elblągu

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg

13-08-25

SZCZEGÓŁY