Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Sekretarz
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0391
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zatrudnionych pracowników.Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i pozostałej dokumentacji pracowniczej.Rozliczanie czasu pracy pracowników.Prowadzenie ewidencji badań lekarskich i sporządzanie skierowań na badania. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Dokonywanie zgłoszeń w Programie PŁATNIK.Obsługa Systemu Informacji Oświatowej- NAUCZYCIELE.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja


Wymagania inne:

Staż pracy: 5 lat, znajomość prawa pracy: kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie Oświaty. Obsługa programów: Kadry, Płatnik, System Informacji Oświatowej.

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 do 8 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Podobne oferty

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Lokalizacja: lubelskie / Krasnystaw

22-04-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarz sądowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

22-04-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Lokalizacja: pomorskie / Nowy Dwór Gdański

22-04-25

SZCZEGÓŁY