Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152322
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- użytkowanie sprzętu biurowego
- praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym
- budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru
- budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję korespondencji oraz kompletuje i przedkłada korespondencję do podpisu/dekretacji Kierownictwa Departamentu, jak również monitoruje terminowość załatwiania wskazanych spraw w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Departamencie;
- prowadzi wykaz zapotrzebowania na materiały i sprzęt biurowy celem zaopatrzenia Departamentu w wymagane pomoce biurowe;
- sporządza i prowadzi listy obecności pracowników Departamentu w celu zapewnienia właściwego monitoringu dyscypliny pracy;
- redaguje pisma zlecone przez dyrektora departamentu lub jego zastępców w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektora i pracowników departamentu;
- prowadzi rejestr spotkań dyrekcji, organizuje i koordynuje narady oraz krajowe wyjazdy służbowe kierownictwa departamentu i pracowników w celu bieżącego wsparcia;
- organizuje przepływ informacji, kontaktów, poleceń i ustaleń w Departamencie oraz przekazuje zadekretowaną korespondencje w celu zapewnienia bieżącej pracy Departamentu;
- prowadzi ewidencję przychodzących do departamentu skarg, listów i wniosków oraz sporządza okresowe sprawozdania ze sposobu ich załatwienia zgodnie z wytycznymi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w departamencie.