Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista do spraw administracyjno- biurowych
Miejsce pracy: Kluczbork
Numer: StPr/25/0026
- organizowanie stanowiska pracy- obsługa sekretariatu: przyjmowanie i podział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją, wpisywanie pism do książki nadawczej lub dziennika korespondencyjnego, przestrzeganie obiegu dokumentów- obsługa interesantów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji, kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika)- sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji: sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych (zaświadczenia, zawiadomienia), przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie- prowadzenie ewidencji matreriałów biurowych firmy- prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień (przygotowywanie list obecności, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych oraz przekazanie do działu kadr, segregacja faktur- przekazanie do działu księgowości)- udzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalności- dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:obsługa programów komputerowych, pakietu MS Office
Miejsce pracy:Kluczbork
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku