- Kontrole bieżące zarządzanych nieruchomości; podejmowanie działań w celu utrzymania i poprawy stanu technicznego nieruchomości;- Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości;- Nadzór nad prowadzeniem umów dotyczących spraw technicznych i usług oraz monitorowanie i kontrola terminu ich obowiązywania i stopnia realizacji; - Organizacja i nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj.: elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej;- Prowadzenie eksploatacji nieruchomości pod względem utrzymania czystości, wywozu nieczystości, prowadzenie spraw w rejestrach BDO, CRO;- Wparcie działu zakupów w organizacji postępowań na dostawy, usługi, roboty budowlane (przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia) ;- Udział w posiedzeniach komisji przetargowych w roli członka komisji.- Bieżące wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach;- Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych, przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych;- Przygotowanie dokumentacji do remontów i niezbędnych zezwoleń dotyczących zamierzeń remontowych, inwestycyjnych i eksploatacyjnych;- Inne czynności zlecone przez przełożonego tożsame ze stanowiskiem specjalisty d.s. nieruchomości.
Wymagania konieczne:Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjno-prawne, doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów, obsługa MS Office, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, wiedza techniczna w zakresie instalacji i urządzeń obiektowych.Praca w godzinach 8-16
Miejsce pracy:Warszawa
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN