Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/25/0470
OBOWIĄZKI:
- administrowanie i prowadzenie biura,- prowadzenie spraw kadrowych, pracowniczych i socjalnych; zastępowanie pracownika ds. płac w szczególnych przypadkach;- obsługa organów statutowych, sprawy mieszkaniowe;- zaopatrzenie w materiały biurowe;- obsługa sprawozdań GUS z zakresu spraw pracowniczych; dane do PFRON;- inne prace wg szczegółowego zakresu czynności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie: prowadzenie sekretariatu/biura, prowadzenie spraw kadrowych, mile widziana znajomość płac ( w tym programu PŁATNIK), obsługa klienta;znajomość spraw kadrowych i pracowniczych, dobra obsługa maszyn i urządzeń biurowych, w tym komputera oraz programów w szczególności WORD, EXCEL, umiejętność pracy na zintegrowanych programach komputerowych, obsługa sprawozdań GUS, wniosków do PFRON

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Podobne oferty

Specjalista ds. Operacyjnych

Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

13-05-25

SZCZEGÓŁY

Technik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Fijewo

13-05-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista ds. zarządzania dokumentacją

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Lokalizacja: śląskie / Rybnik

13-05-25

SZCZEGÓŁY