- dobra znajomość systemów rankingowych (m.in. Times Higher Education, QS World University Rankings, Academic Ranking of World Universities, U.S. News, Perspektywy)
- biegłość w obsłudze pakietu Office oraz narzędzi do analizy danych (np. Excel, R, Python lub podobnych)
- znajomość narzędzi i baz bibliometrycznych (np. Scopus, Web of Science).
- doświadczenie w planowaniu strategicznym w kontekście szkolnictwa wyższego.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego, preferowane informatyczne lub analityczne (np. analiza danych, statystyka, zarządzanie szkolnictwem wyższym lub pokrewne),
- udokumentowanego doświadczenia w analizie danych, najlepiej w instytucji akademickiej lub badawczej,
- doskonałych umiejętności analitycznych i rozwiązywania problemów,
- dobrej i skutecznej komunikacji z różnorodnymi interesariuszami,
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.