Specjalista ds. ewidencji i świadczeń

Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Ryki
Numer: StPr/25/0427
OBOWIĄZKI:
1. Realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym w szczególności:- Sporządzanie list wypłat,- Układanie harmonogramu wypłat w porozumieniu z innymi komórkami, w szczególności komórką finansowo-księgową i koordynatorem projektów EFS+,- generowanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków dla bezrobotnych oraz świadczeń wypłacanych z Funduszu Pracy, EFS+ i innych źródeł finansowych, - generowanie korekcyjnych list wypłat oraz korekt indywidualnych i ich rozliczanie oraz przekazywanie informacji do odpowiednich stanowisk, w tym komórki finansowo-księgoweji pracownika ds. korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,- rozliczanie list wypłat,- wykonanie opisów list wypłat,- przygotowanie listy niepobranych świadczeń,- sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym, tj. zgodności wydruków z danymi świadczeniobiorcy, zawartymi w bazie danych,- prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów dojazdów,- przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami,- przygotowywanie list wypłat i ich rozliczanie. 2. Realizacja zadań wynikających dla PUP z ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz systemie ubezpieczeń społecznych.3. Współpraca z organami rentowymi, urzędami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami, w sprawach bezrobotnych i poszukujących pracy.4. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz przekazywanie wnioskówo refundację kosztów przejazdu do komórki finansowej w celu dokonania refundacji.5. Sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.6. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy.7. Obsługa bezrobotnych z prawem/ bez prawa do zasiłku.8. Wyrejestrowywanie bezrobotnych i poszukujących pracy.9. Upowszechnianie informacji o usługach urzędu. 10. Wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego.11. Udzielanie uprawnionym instytucjom informacji o zarejestrowanych osobach.12. Prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym. 13. Prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w granicach określonych w upoważnieniach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera oraz pakietu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie minimum średnie i dwuletni staż pracy lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym) i roczny staż pracy,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstw ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,5) posiadanie obywatelstwa polskiego.Wymagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji,2) znajomość Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 620) wraz z aktami wykonawczymi, Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 621) oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),3) umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, komunikatywność,4) wysoka kultura osobista,5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,6) mile widziane doświadczenie w pracy z klientem,7) biegła znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft Word.Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej, nienaruszonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach ul. Rynek Stary 50/55 w sekretariacie (pokój nr 4) lub przesłać na adres Urzędu w terminie do dnia 21.08.2025 r. do godziny 15.30.W przypadku nadesłania dokumentów pocztą liczy się data dostarczenia dokumentów, a nie data nadania. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.pupryki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wyłonieni w wyniku naboru będą zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru o ile kandydat nie odbierze ich wcześniej w sekretariacie Urzędu.Szczegóły oferty znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.pupryki.pl/art/id/11030

Miejsce pracy:

Ryki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 5 808 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach

Podobne oferty

Starszy specjalista w wydziale dokumentacji

Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

11-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista administracji publicznej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Lokalizacja: lubuskie / Międzyrzecz

10-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista ds. finansowo-administracyjnych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

10-08-25

SZCZEGÓŁY