Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
W związku z rozwojem zespołu ds. organizacji szkoleń ORKE (Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy do pracy osoby na stanowisku:
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie odpowiadała za obsługę zamówień na usługi szkoleniowe, współpracę z działem Customer Success oraz kontakt z trenerami ORKE (Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych).
- Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu
- Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia
- Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji usług szkoleniowych (termin, miejsce, trener, forma i temat szkolenia)
- Kontakt z trenerami ORKE – dogrywanie terminów realizacji szkoleń poza systemami
- Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa w zakresie korzystania przez trenerów z systemów ORKE
- Obsługa systemów w celu utrzymania jakości i poprawności pozyskanych zamówień na szkolenia