Strona główna
Specjaliści ds. administracyjnych w Polsce
Aktualności
Poszukiwanie pracy
Specjalista ds. adminsitracji
Warunki pracy
Zakres obowiązków
Praca
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych
Praca specjalista ds. administracji
Praca
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Lubin
Zadania:
Przygotowanie Ofert: Sporządzanie kompleksowej kalkulacji kosztów i dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
Prowadzenie Postępowań: Samodzielne prowadzenie procedur ofertowych, korespondencji oraz rejestru ofert.
Monitorowanie Rynku: Aktywne śledzenie Biuletynu Zamówień Publicznych i doniesień prasowych.
Administracja: Prowadzenie ewidencji umów, zamówień oraz pozyskiwanie listów referencyjnych.
Wymagania:
Doświadczenie i Wiedza: Wykształcenie wyższe i minimum 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych.
Przepisy: Doskonała znajomość aktualnych przepisów Prawa Zamówień Publicznych.
Narzędzia: Sprawna obsługa komputera (Excel, Word), posiadanie prawa jazdy kat. B.
Kompetencje Miękkie: Samodzielność, sumienność, dokładność oraz zdolności negocjacyjne.
Wyróżnienie: Mile widziana osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Oferujemy:
Stabilność: Zatrudnienie na Umowę o Pracę na pełny etat.
Lokalizacja: Praca stacjonarna (możliwa rekrutacja zdalna).
APLIKUJ TERAZ
Specjalista ds. Administracyjnych Lubin
Legnica
dolnośląskie
Specjalista ds. przetargów
Jelenia Góra
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych
Podobne oferty
Inspektor
Pracodawca:
SĄD REJONOWY W WIELICZCE
Lokalizacja:
małopolskie / Wieliczka
22-10-25
SZCZEGÓŁY
Główny specjalista
Pracodawca:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
15-10-25
SZCZEGÓŁY
Specjalista
Pracodawca:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
30-09-25
SZCZEGÓŁY