Specjalista ds. sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Specjalista ds. sekretariatu
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0151
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu szkoły, spraw uczniowskich i rodziców, platform i programów do obsługi pracy szkoły, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie ewidencji rejestrów, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Umiejętności -uprawnienia: Znajomość platform i programów do obsługi szkołyCzęstotliwość kontaktów z pracodawcą: Poniedziałek-piątek od 8:00 do 15:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Sekretariat LiceumPraca w godzinach: 9:00- 13:00

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 675 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Podobne oferty

Sekretarka szkolna

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Lokalizacja: małopolskie / Korzenna

10-04-25

SZCZEGÓŁY

Sekretarz

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

10-04-25

SZCZEGÓŁY

Pracownik sekretariatu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń

10-04-25

SZCZEGÓŁY