PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy specjalista ds. wdrażania funduszy europejskich
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 047/25/DIP/S/SS
- współpraca, bieżące kontakty telefoniczne oraz mailowe z ostatecznymi odbiorcami wsparcia;
- monitoring i nadzór nad prawidłową realizacją przedsięwzięć realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia w tym prowadzenia audytów jakości danych oraz nadzoru nad prawidłowością danych w systemach informatycznych;
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o płatność, rekomendowanie płatności i rozliczanie zwrotów środków;
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia do umów o objęcie przedsięwzięcia wsparciem, w tym w okresie trwałości;
- prowadzenie bazy danych oraz przygotowywanie raportów z danymi;
- weryfikacja podmiotów w systemie ARACHNE w celu zapobiegania konfliktom interesów, nadużyciom finansowym, korupcji i podwójnego finansowania;
- przygotowywanie danych w zakresie planów, sprawozdań i informacji z przebiegu zadań realizowanych przez sekcję z postępów realizacji Inwestycji A1.2.1 KPO;
- udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, dokumentacji konkursowej oraz wewnętrznych regulacji PARP;
- przekazywanie informacji o statusie prowadzonych spraw w formie: danych, sprawozdań, raportów lub analiz;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
- wykształcenie wyższe;
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą funduszy europejskich;
- wiedza w zakresie wdrażania programów w ramach funduszy europejskich;
- wiedza w zakresie warunków udzielania pomocy de minimis;
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office w szczególności: Word i Excel;
- umiejętności analityczne (umiejętność analizy danych, oceny projektów).
- wykształcenie na kierunkach obejmujących: prawo, finanse, ekonomię lub administrację;
- minimum 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wdrażania programów pomocowych lub przy obsłudze funduszy europejskich;
- znajomość programu KPO;
- znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych;
- znajomość uregulowań prawnych w zakresie finansów
- i rachunkowości;
- obsługa systemów eDOK, CST, ARACHNE, bazy konkurencyjności.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie szkoleń,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne,
- platformę wellbeingową.