Kompleksowa obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki, w tym koordynacja kalendarzy, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, obsługa korespondencji, przygotowywanie materiałów oraz realizacja zakupów.
Protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rad Nadzorczych Spółek Zależnych, prowadzenie dokumentacji korporacyjnej i obsługa Komitetu Audytu Rady Nadzorczej.
Obsługa dokumentacji papierowej i elektronicznej w systemie Webcon oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów.
Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji korporacyjnej Spółek Zależnych.
Koordynacja współpracy z sekretariatem i recepcją oraz realizacja bieżących poleceń Członków Zarządu i przełożonego.
Wymagania
Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia.
Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w pracy z zarządem, radą nadzorczą lub w administracji korporacyjnej).
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Wysoka kultura osobista, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.