Specjalista

Urząd Gminy Ksawerów
Specjalista
Miejsce pracy: Ksawerów
Numer: StPr/25/0572
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędniczewięcej informacji:https://www.ksawerow.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=19&id=622&x=13&y=&n_id=54371) prowadzenie spraw organizacyjnych i obsługa techniczno – biurowa związana z obsługą posiedzeń Rady Gminy Ksawerów oraz Komisji Rady Gminy; 2) sporządzanie protokołów i innej dokumentacji z posiedzeń rady gminy, jej komisji;3) przekazywanie uchwał rady gminy organom nadzorczym oraz wójtowi do realizacji; 4) przekazywanie Wójtowi Gminy interpelacji oraz wniosków radnych i wniosków z komisji rady gminy; 5) prowadzenie rejestrów: - wniosków i opinii komisji, - interpelacji i wniosków radnych, - zarządzeń wójta, - uchwał rady gminy; 6) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych ze zwoływaniem zebrań wiejskich; 7) prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników, Sołtysów i rad sołeckich; 8) współdziałanie i współpraca z organami samorządu jednostek pomocniczych gminy – sołectwami,9) prowadzenie spraw związanych z nadaniem odznaki Zasłużony dla Gminy Ksawerów,10) rejestrowanie skarg i wniosków kierowanych do rady gminy,11) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych, w ramach powierzonego zakresu czynności,12) przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwienie,13) przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy,14) przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy, w ramach powierzonego zakresu czynności,15) sporządzanie sprawozdań statystycznych, w ramach powierzonego zakresu czynności,16) zaopatrywanie urzędu oraz rady gminy w stosowne pieczęcie urzędowe i prowadzenie ich ewidencji,17) wykonywanie innych czynności koniecznych przy organizacji pracy rady gminy.Oferta pracy jest również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

WYKSZTAŁCENIE: wyższe II stopnia (magister)Znajomość pracy na komputerze i umiejętność obsługi maszyn biurowych. ZNAJOMOŚĆ:ustawy o samorządzie gminnym,ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,ustawy o dostępie do informacji publicznej,posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,posiadanie nieposzlakowanej opinii.doświadczenie przy pracy w sekretariacie. więcej informacji na stronie: https://www.ksawerow.4bip.pl/index.php?idg=19&id=622&x=13

Miejsce pracy:

Ksawerów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ stażowe

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Podobne oferty

Referent ds. administracji sprzedaży

Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

07-08-25

SZCZEGÓŁY

Starszy specjalista

Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

07-08-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista

Pracodawca: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

07-08-25

SZCZEGÓŁY