Specjalista

Kuratorium Oświaty w Olsztynie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156694

Warunki pracy

Wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, w tym wykonywanie czynności służbowych poza siedzibą urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

Zakres zadań

  • Prowadzi rejestry umów i porozumień z Warmińsko-Mazurskim Kuratorem Oświaty zawartych w ramach zadań delegowanych.
  • Obsługuje System Informacji Oświatowej w zakresie obowiązującym organ nadzoru pedagogicznego.
  • Przygotowuje projekty aktów wewnętrznych wydawanych przez Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty.
  • Podejmuje czynności związane z prowadzeniem archiwum Kuratorium Oświaty w Olsztynie.
  • Przygotowuje projekty umów w ramach zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału Prawno-Administracyjnego Kuratorium Oświaty w Olsztynie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub archiwistyka lub studia ze specjalnością archiwistyczną.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej;
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Archiwista/staż z rezerwy ministra

Pracodawca: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

26-10-25

SZCZEGÓŁY

Starszy Specjalista ds. Opracowywania Zasobów Archiwalnych ​

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

26-10-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista ds. archiwizacji i zarządzania dokumentacją

Pracodawca: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

25-10-25

SZCZEGÓŁY