Specjalista

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 147186

Warunki pracy


  • 1.Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera min4 godzinny dziennie, zagrożenie korupcją, pernamentna obsługa klientów zewnętrznych, kontakt z przedsiębiorcami (osoby fizycznej i jednostki organizacyjne), w tym z podmiotami mogącymi świadczyć dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz urzędu, kontakt z innymi jednostkami administracji publicznej
  • 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe: oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje, budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • przygotowuje aktów wewnętrznych dot.organizacji archiwizacji
  • przeprowadza przy współpracy z komórkami organizacyjnymi – archiwizacji dokumentacji lat ubiegłych wg.harmonogramu
  • udziela wsparcia w zakresie przygotowania dokumentacji WOA
  • przygotowuje i wdraża projekt archiwum elektronicznego we współpracy z Gł.Informatykiem WIOŚ w ty, składnice chronologiczną

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe w podobnym obszarze prowadzenia spraw kancelaryjno-archiwalnych
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia

Podobne oferty

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku

Lokalizacja: lubelskie / Kraśnik

20-01-25

SZCZEGÓŁY

Archiwista - staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

Lokalizacja: małopolskie / Zakopane

19-01-25

SZCZEGÓŁY

Archiwistka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kazimierza Wielka

17-01-25

SZCZEGÓŁY