Specjalista

Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 149555

Warunki pracy


  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca w terenie (np. na wysokościach, w zagłębieniach, w miejscach trudno dostępnych, czynności kontrolne w terenie).
  • brak podjazdu, wejście schodami, obecność wind,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane z ustanawianiem i sprawowaniem trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, przygotowuje projekty uzgodnień, opinii i stanowisk Dyrektora UMS w zakresie gospodarki nieruchomościami położonymi w obszarze pasa nadbrzeżnego, portów i przystani morskich,
  • przygotowuje dokumentację do zmian w księgach wieczystych,
  • przygotowuje opinie i uzgodnienia Dyrektora UMS w zakresie obrotu nieruchomościami w pasie nadbrzeżnym, portach i przystaniach morskich,
  • przygotowuje projekty, opinie i uzgodnienia aktów prawa krajowego i miejscowego (rozporządzenia ministra właściwego ds. gospodarki morskiej i zarządzenia Dyrektora UMS) w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  • współpracuje z innymi stanowiskami w zespole GPG-II w zakresie kontroli wykonywanych zadań, uczestniczy w pracach pomiarowych wykonywanych na rzecz hydrografii, ochrony wybrzeża, administracji, energetyki, portów i inwerstycji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezja lub gospodarka nieruchomościami
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w zawodzie geodety lub związane z gospodarką nieruchomościami
  • znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • znajomość obsługi komputera i oprogramowania geodezyjnego,
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii: zakres 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych
  • znajomość zasad organizacji pracy w administracji

Podobne oferty

Inspektor / Starszy Specjalista w Departamencie Płatności Bezpośrednich

Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

18-03-25

SZCZEGÓŁY