Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150917
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w administracji publicznej
- Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości: -o Policji w zakresie: organizacji Policji, służby w Policji, korpusów i stopni policyjnych, obowiązków i praw policjanta oraz aktów wykonawczych do ustawy, -Kodeksu pracy w obszarze spraw osobowych policjantów nieuregulowanych przepisami ustawy o Policji;
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikatywność, stosowania prawa, analitycznego myślenia
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe