Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 151615
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Wysiłek fizyczny
- Praca w terenie
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Praca na wysokości
Zakres zadań
- Bierze udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie pomiarów parametrów emisji radiowych, w tym z wykorzystaniem ruchomej stacji pomiarowej lub ruchomej stacji monitoringowej
- Bierze udział w monitoringu widma radiowego, w tym z wykorzystaniem ruchomej stacji pomiarowej lub ruchomej stacji monitoringowej
- Bierze udział w rozpatrywaniu skarg oraz prowadzeniu interwencji w sprawach dotyczących zakłóceń w pracy sieci i urządzeń radiokomunikacyjnych oraz zakłóceń w odbiorze programów radiowych i telewizyjnych
- Bierze udział w postępowaniach kontrolnych i pokontrolnych w zakresie używania urządzeń radiowych oraz wykorzystania częstotliwości radiowych
- Bierze udział w postępowaniach kontrolnych i pokontrolnych z zakresu działalności telekomunikacyjnej
- Bierze udział w utrzymaniu sprawności aparatury kontrolno-pomiarowej oraz ruchomych stacji pomiarowej i monitoringowej, a także regionalnej stacji kontroli emisji radiowych, będących na wyposażeniu delegatury, w tym współpracuje z przedstawicielami serwisów w zakresie napraw i oprogramowania aparatury kontrolno-pomiarowej, oraz z wykonawcami przeglądów w zakresie niezbędnych przeglądów utrzymaniowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
- Znajomość przepisów ustawy: Prawo komunikacji elektronicznej wraz z aktami wykonawczymi w zakresie działań kontrolnych Prezesa UKE, weryfikacji przestrzegania przepisów, decyzji oraz postanowień z zakresu komunikacji elektronicznej lub spełniania wymagań dotyczących kompatybilności elektromagnetycznej, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo przedsiębiorców w zakresie prowadzenia kontroli
- Znajomość zagadnień z dziedziny radiokomunikacji w zakresie miernictwa i kompatybilności elektromagnetycznej oraz umiejętność stosowania optymalnych metod i przyrządów pomiarowych
- Znajomość zasad używania urządzeń radiowych nadawczo-odbiorczych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe