Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151999
Warunki pracy
praca biurowa; praca na II piętrze; praca w siedzibie urzędu i poza siedzibą urzędu (w szczególności kontrole); praca związana z obsługą klienta; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; brak oznaczeń dla osób niewidomych; pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami; zainstalowana winda; brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym; budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrole w jednostkach samorządowych oraz w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
- Rozpatruje skargi, wnioski i listy interwencyjne dotyczące realizacji przez jednostki zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie
- Przygotowuje odpowiedzi na wystąpienia jednostek samorządu terytorialnego dotyczące pomocy społecznej
- Sporządza sprawozdania i analizy z zakresu pomocy społecznej
- Prowadzi sprawy związane ze zlecaniem jednostkom samorządu terytorialnego zadań wynikających z programów rządowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), analityczne myślenie, skuteczna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe