Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146926
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie z zakresu radiotechniki lub telekomunikacji lub radiokomunikacji
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego przy realizacji zadań merytorycznych w obszarze telekomunikacji lub radiokomunikacji
- Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego oraz Prawo komunikacji elektronicznej
- Wiedza z dziedziny radiokomunikacji w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej
- Znajomość programów MS Access lub MS Excel
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
- Posiadanie poświadczenia o dostępie do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe