Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 151364
Warunki pracy
Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji).
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę sekretariatu w tym koordynuje elektroniczny obieg dokumentów wpływających do Wydziału, zapewnia obsługę systemu EZD (w tym rejestruje) oraz monitoruje obieg pism wpływających do Wydziału, zapewnia obsługę kancelaryjną Wydziału oraz kompletuje i przedkłada dokumenty, korespondencję do podpisu Dyrektora Wydziału i Zastępców Dyrektora oraz przekazuję zadekretowaną korespondencję kierownikom oddziałów
- Prowadzi ewidencję czasu pracy i absencji pracowników Wydziału (zwolnienia chorobowe, urlopy, delegacje) w systemie elektronicznym
- Prowadzi rejestry upoważnień dostępu osób zatrudnionych w Wydziale do informacji chronionych przepisami prawa oraz upoważnień do Systemu Finansowo-Księgowego dla pracowników Urzędu, przygotowuje projekty upoważnień do przetwarzania danych osobowych w zbiorach danych osobowych prowadzonych przez Wydział
- Opracowuje przy współpracy pozostałych komórek organizacyjnych statystyki, materiały i zbiorcze informacje z zakresu działania Wydziału oraz dokonuje okresowych przeglądów ryzyk Wydziału i aktualizuje arkusze ryzyka
- Prowadzi terminarz spotkań i narad oraz przygotowuje i obsługuje spotkania Dyrektora i Zastępców Dyrektora z osobami z MUW i z zewnątrz. Organizuje delegacje służbowe dla Dyrektora Wydziału oraz Zastępców Dyrektora Wydziału, prowadzi sprawy związane z rozliczeniem ryczałtu samochodowego
- Redaguje pisma na polecenia Dyrektora i Zastępców Dyrektora Wydziału Administracji i Logistyki jak również opracowuje przy współpracy pozostałych komórek organizacyjnych projekty odpowiedzi na pisma skierowane do Wydziału dotyczące zakresów zadań wspólnych
- Prowadzi ewidencję wyjść służbowych i prywatnych oraz zabezpiecza i wydaje bilety komunikacji miejskiej pracownikom Wydziału. Realizuje zamówienia ze środków przyznanych na obsługę sekretariatu Dyrektora Wydziału
- Przygotowuje projekty Regulaminu Wewnętrznego Wydziału oraz propozycji do zakresu działania Wydziału określonego w Statucie i Regulaminie Organizacyjnym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy współpracy pozostałych komórek organizacyjnych Wydziału oraz prowadzi sprawy związane z koordynowaniem tworzenia i aktualizowania opisów stanowisk pracy Wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość struktur administracji publicznej oraz zagadnień związanych z jej funkcjonowaniem, w tym przepisów ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu KPA, prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym MS Office
- umiejętność wyszukiwania informacji oraz precyzyjnego ich przekazywania
- życzliwe i zaangażowane podejście do klienta
- asertywność
- odpowiedzialność i dyskrecja
- dyspozycyjność
- odporność na stres
- skuteczna komunikacja
- umiejętność pracy w zespole
- kultura osobista
- orientacja na klienta
- dokładność i zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu
- umiejętność organizacji pracy
- szybkość w podejmowaniu decyzji
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe